Holdoversigt

Mandag: CrossGym kl. 18:30-19:30

Tirsdag: Funktionel Træning kl. 17-18
Tirsdag: Styrketræning på hold kl. 18:15-19:00

Onsdag: TRX kl. 16:30-17:30 samt kl. 18:00-19:00

Fredag: CrossGym+ kl. 16:00-17:00

Lørdag: TRX Cross kl. 8:00-9:00

CrossGym og CROSSGYM+ - for alle som vil udfordres

CrossGym er en sjov og udfordrende måde at træne på. En time er typisk opbygget omkring elementer fra mange forskellige sportsgrene som fx vægtløftning, gymnastik og udholdenhedssport. De forskellige elementer sættes sammen så du udfordres på din styrke, kondition, koordination og evne til at presse dig selv.


Alle, uanset køn/alder/niveau kan træne sammen, da alle øvelser kan skaleres således den enkelte føler sig godt tilpas.

CrossGym+ (fredagsholdet) er det samme som CrossGym, men her skal vi have weekenden skudt godt igang. Timen sluttes af med en forfriskning og vi får snakket om verdenssituationen samt vind og vejr - og naturligvis træning!


FUNKTIONEL TRÆNING - for begynderen og den letøvede

Går ud på at forbedre de naturlige bevægemønstre, som vi laver i vores hverdag. I Funktionel Træning, træner du dine musklers og leds evne til at holde din krop i gode og sunde positioner i de daglige bevægelser og arbejde, samt under belastning.


Holdet er især for begyndere og de der ikke har trænet i lang tid - efter fx en skade eller lignende. Timen vil også indeholde balance- og sansetræning.


STYRKETRÆNING på hold 

Holdet er for dig der vil udfordres med de tunge vægte og få gentagelser pr sæt. 

Vi har fokus på styrketræning, muskeludholdenhed og høj intensitet. Alle de store muskelgrupper arbejdes igennem og timen er tilrettelagt, så du får det maksimale ud af træningen.

Holdet er for øvede, eller for dig der virkelig gerne vil prøve kræfter med styrketræning.

TRX suspension training

Står for Total Body Resistance Exercise.

Det fantastiske ved slyngetræning er, at det er din egen kropsvægt der er basis for hele sværhedsgraden af din træning. Jo mere din vinkel fra fx dine fødders placering til håndtagene øges, jo større belastning opnås pga. tyngdekraften. Dvs. man kan på kort tid ændrebelastningen ved blot at ændre sine fødders placering.

TRX træning er især effektivt til at træne corestabilitet og -styrke, men kan også anvendes til en effektiv styrketræning.

På en TRX time kan både begynderen og den mere trænede være med, idet øvelserne tilpasses den enkelte..


TRX CROSS

Vi tager det bedste fra de verdener - TRX og CrossGym - og mikser sammen.

Vi arbejder på små hold og arbejder på forskellige fede stationer. 

Holdet vil være med en god intensitet og du vil blive presset på koordination, styrke, puls og balance.