Forholdsregler ved al træning hos Holm Outdoor Fitness:

1. Hansker SKAL bæres under hele træningen
2. Egen træningsmåtte skal medbringes
3. Hold min. 2 meters afstand til hinanden
4. Sprit alt udstyr af som du bruger gennem timen
5. Negativ test skal ikke forevises, men bliv hjemme hvis du føler dig sløj og utilpas
6. Der er ikke toiletforhold til rådighed, men skoven er åben og du øver samtidig squats ;o)
7. Almindelige gældende restriktioner overholdes iøvrigt

CROSSGYM 

Er du til styrke- og konditionstræning med høj intensitet? Så vær med til CrossGym hvor du vil blive udfordret, og få kroppen i bevægelser, som du ikke vidste du kunne.

Du vil blive presset og måske også over dine egne grænser. Men det er her du skal tænke, at du rykker dig. Når pulsen kører på den store remskive og musklerne er presset, er det at magien sker. 


TRX SUSPENSION TRAINING

TRX står for Total Body Resistance Exercise og er udviklet af en amerikansk elitesoldat.

Det fantastiske med slyngeredskaber er, at det er din kropsvægt som er basis for hele sværhedsgraden af din træning. Jo mere din vinkel fra fx dine fødders placering  til håndtagene øges, jo større belastning opnås pga. tyngdekraften. Dvs man kan på kort tid ændre belastningen ved blot at ændre sine fødders placering.

På en TRX-time kan altså både begynderen og den mere trænede være med, idet øvelserne tilpasses den enkelte.  


SUND OG STÆRK - fra begynderen til den øvede

Til dig, der vil opbygge en sundere og stærkere krop, gennem sjov og udfordrende træning. 

Du kommer til at arbejde med din teknik i basisøvelserne og du får styrket din krop og dit mindset. Du er ikke i tvivl om, hvordan du skal træne og presse dig selv på en god og sikker måde.  


BLOD, SVED OG BAJER 

På holdet med det lidt usædvanlige navn; Blod, sved og bajer kan alt ske. Alle kan være med på hver sit niveau og vi tonser derudaf det bedste vi har lært. 

Kom og lad dig overraske til en hæsblæsende time som afsluttes med en øl eller vand og masser af råhygge.